martes, 2 de julio de 2013

Perquè? / ¿Por qué?

Perquè?
Perquè formeu part de la meva vida
Perquè sou com m’agrada que sigueu
Perquè quan us miro m’ompliu de felicitat
Perquè sense vosaltres no sabria estar
Perquè en vosaltres veig part de mi mateix
Perquè sou diferents i alhora tan semblants
Perquè amb vosaltres em sento complert
Perquè sense vosaltres em sento buit
Perquè, gràcies a vosaltres, ha valgut la pena viure
Perquè mai he estimat a algú d’aquesta manera
Perquè?
Perquè sou els meus ulls, les meves mans, el meu cor...
Però perquè, simplement, sou les meves filles


¿Por qué?
Porque formáis parte de mi vida
Porque sois como me gusta que seáis
Porque cuando os miro me llenáis de felicidad
Porque si no estáis cerca no sé estar
Porque cuando os miro veo una parte de mí
Porque sois diferentes y tan iguales a la vez
Porque a vuestro lado me siento completo
Porque si no estáis me siento vacío
Porque sólo por teneros ha valido la pena vivir
Porque nunca he querido a nadie de este modo
¿Por qué?
Porque sois mis ojos, mis manos, mi corazón…
Pero porque, simplemente, sois mis hijas

No hay comentarios:

Publicar un comentario